Skip to main content

TOP JOB ALERT

CREATOR OF HAPPINESS

Lauwers is een jong en dynamisch advocatenkantoor, gespecialiseerd in fiscaal recht. Als niche-kantoor streven we naar een snelle, efficiënte en client-focused aanpak.

Met vestigingen in Sint-Martens-Latem, Brussel & Luik krijgen onze 12 medewerkers de flexibiliteit om te werken waar het voor hen het beste uitkomt.

Door de snelle groei en de veeleisende dynamiek binnen ons kantoor hebben we als management dringend nood aan een rechterarm voor onze CEO Thierry (rechterhand really doesn’t cut it!). Thierry is -als je het ons vraagt- echt een fiscaal “genie”, maar hij heeft een minder grote passie voor al wat met administratie te maken heeft. Ben jij TOP in administratie en heb je goesting om ons management te ont-zorgen? Ben je op zoek naar een fast-paced, focus-on-the-job, super professionele & no-bullshit werkomgeving? Dan ben jij misschien onze toekomstige Creator of Happiness.

What’s in a name?

Je zal ons echt gelukkig maken als je de verantwoordelijkheid over de volledige administratie van de 3 kantoren kan opnemen. Dat doe je niet alleen, je krijgt hulp van een administratieve medewerker die jou assisteert waar nodig. In functie van de verdere groei van ons bedrijf kan je dit team ook verder uitbouwen. Wat valt onder je verantwoordelijkheden:

  • Je afdeling naar een hoger niveau tillen, door na te denken over mogelijke standaardisatie- en optimalisatieprocessen om alles efficiënter te laten verlopen
  • Het coachen/begeleiden van het administratieve team
  • Opvolgen van agenda’s en opmaken van planning
  • Verwerken van alle inkomende & uitgaande communicatie, zodat klanten en medewerkers snel en efficiënt kunnen werken
  • Foutloze facturatie + opvolging
  • Opvolgen van Social Media & Website en ondersteunen van marketing acties
  • Verder uitbouwen van het CRM systeem
  • In ondersteuning van de advocaten/juristen zorgen voor volledige dossiers, zodat de neerlegging van besluiten en stukken correct afgehandeld kan worden
  • Personal assistance van Thierry, onze CEO:
    • Stok achter de deur om deadlines te halen
    • Contactpersoon voor correcte opvolging van examens, opleidingen & seminaries
    • Je denkt in zijn plaats en bent hem steeds een stapje voor! Als je erin slaagt zijn ‘Creator of Happiness’ te worden, dan zal je elke dag met 200% voldoening naar huis kunnen vertrekken
Profiel
  • Een masterdiploma (prove us wrong if you don’t agree!), relevante werkervaring is een must
  • Administratief en analytisch sterk, een PRO in planning & organisatie
  • Je zoekt een werkomgeving waarin verwacht wordt dat je zelf initiatief neemt en waar de focus op kwaliteit en efficiëntie ligt
  • Breeddenkend en flexibel: als het brandt verwachten we dat ook jij helpt blussen
  • Een zeer goede gesproken en geschreven kennis van Nederlands, Engels en Frans is een must
  • Je bent professioneel in contact met klanten & weet discreet om te gaan met alle verkregen informatie
  • Thuis zijn in de vakterminologie van advocaten en rechtbanken is mooi meegenomen
Win-win situaties zijn ons ding! Wij bieden je:
  • Een zeer uitdagend takenpakket. Bij ons wordt geen bandwerk verricht, je zal dus zelden 10x hetzelfde moeten doen
  • Een omgeving waarin je samen met ons kan groeien en bijleren (mogelijkheid om zelf opleidingen & seminaries te volgen)
  • Een werkplek die energie geeft wanneer de wederzijdse verwachtingen ingevuld worden
  • De mogelijkheid om je rol als coach/leidinggevende in te vullen op je eigen manier
  • Een no-bullshit werkomgeving, met 100% focus on the job & dagelijks streven naar TOP kwaliteit
  • Hard work pays off en resulteert in meer vertrouwen, bevoegdheid en een aantrekkelijke vergoeding
Denk jij een match te zijn?

Neem dan contact op via jobs@lauwers-seutin.be en bezorg ons je cv & motivatiebrief. Je kandidatuur wordt vanzelfsprekend in alle confidentialiteit behandeld.

Wij kijken er alvast naar uit je te ontmoeten!